W Warszawie od pewnego czasu wszyscy przygotowywali się do otarcia nowej widowiskowej hali. Można pomyśleć, że w stolicy znajduje się mnóstwo takich obiektów. Owszem, jednak ten miał być niezwykły dla mieszkańców jednej z dzielnic. Miał się odbywać tam fitness dla osób starszych, zajęcia ruchowe dla dzieci oraz różnego rodzaju imprezy rozrywkowe. 

Agencja public relations wypromowała otwarcie hali 

skuteczna agencja public relations z WarszawyWiadomo, że mieszkańcy okolic doskonale wiedzieli o otwarciu. Widzieli przecież żurawie i betoniarki a także pilnowali kolejnych etapów budowy. Bardzo im zależało aby w tej konkretnej dzielnicy powstał taki obiekt, ponieważ na tym osiedlu mieszali się młodzi ludzie z tymi starszymi. Inwestor budowę zakończył, trwało sprzątanie oraz prace związane z odbiorem, jednak nikt nie miał pomysłu na to aby zachęcić mieszkańców innych okolicznych dzielnic, aby może również korzystali z tego obiektu. Na szczęście z ratunkiem przybyła skuteczna agencja public relations z Warszawy. Bardzo miła pani, która pracowała w tej agencji wytłumaczyła dokładnie jakie ma pomysły na wypromowanie tego otwarcia. Osoby zarządzające obiektem natomiast powiedzieli czego oczekują oraz jakie środki finansowe są w stanie na to przeznaczyć. Okazało się, że do porozumienia doszło bardzo szybko. W lokalnej prasie oraz innych mediach ukazały się artykuły dotyczące budowy. Co ciekawe można było zaobserwować zdjęcia z kolejnych etapów oraz przeczytać wypowiedzi mieszkańców uradowanych posiadaniem nowego obiektu.

Na otwarciu nowej widowiskowej hali dostrzec można było radnych oraz wielu mieszkańców osiedla i nie tylko. Z tego co wiadomo fitness dla seniorów będzie musiał odbywać się cztery razy w tygodniu, bowiem wiele osób w podeszłym wieku będzie przyjeżdżać na niego z innych dzielnic. Otwarcie było sukcesem. 

Close Menu